rapid-home-1.jpg
G.H.C. Rapid App
Me 31 Augustus 2014

G.H.C. Rapid App

Nieuws afbeelding

Gisteren en vandaag zijn er weer (oefen)wedstrijden gespeeld, reden om onze G.H.C. Rapid app voor op je smartphone (weer) onder de aandacht te brengen.


Deze G.H.C. Rapid app is te vinden voor iPhone in de Apple appstore in iTunes en voor Android smartphones in Google Play. 


G.H.C. Rapid app


Voor Windows Phones is deze (nog) niet beschikbaar, er wordt een html5 versie (web-app) ontwikkeld voor alle platformen dien nu niet ondersteund worden (tablets, Windows, Blackberry).

Uiteraard kun je de app wel alvast downloaden op je tablet (voor iPad zoek onder iPhone apps), de app heeft nog geen tabletweergave, maar bij bv. iPad kun je deze rechts onderaan met 2x vergroten voor een groter overzicht

De G.H.C Rapid app is reuze handig voor spelers, coaches en managers.

Een greep uit de mogelijkheden:

  • Meest recente uitslagen direct toegankelijk (behalve E- en F-teams), welke via het DWF (Digitaal Wedstrijd Formulier) binnenkomen. Zodra scheidsrechter de uitslag heeft ingevoerd, wordt deze direct gepubliceerd in de app en die van de andere wedstrijden in de poule. De uitslagen die nog niet 100% zeker zijn, staan tussen haakjes (dit gebeurd indien 1 van de teams nog niet via DWF de eindstand heeft bevestigd).
  • Zoals gezegd is er direct een koppeling met het digitale wedstrijdformulier (DWF), dus nooit meer apart inloggen!
  • Complete teammanager met alle wedstrijden, scheidsrechters, bier/limonade-pot, aanwezigheid (presentie), spelerslijst, contactgegevens, route, foto’s, taken, berichten en verjaardagen. Ook als je in meer dan 1 team zit met bv. het zaalhockey of wanneer je coach of trainer bent van een jeugd team. Kortom, alles wat je allemaal in LISATeam via de website ook kunt regelen en bekijken.
  • Het wedstrijdschema
  • Foto’s en wedstrijdanalyses
  • Overzicht van alle teams van de club, inclusief standen, uitslagen en programma
  • Uitgebreide gezinsagenda. In 1 overzicht alle hockey-activiteiten van het gezin voor de komende weken. Met trainingen, wedstrijden (met verzameltijden, standen, uitslagen, programma), bardiensten, fluitbeurten en team/club-activiteiten
  • Taken van het gehele team voor de wedstrijden, zoals fruit, keepen, rijden, bidons, ballen, verslag, shirts, aanvoerder en coach kun je voortaan via de app bekijken of als coach, leider of manager opgeven voor het team
  • Exporteren agenda naar je eigen telefoonagenda (wedstrijden, trainingen en bardiensten)
  • Alle hockeyverenigingen
  • Hockey.nl-nieuws
  • Je eigen gegevens beheren (inclusief koppeling naar de ledenadministratie)
  • Integratie met MyOrder (wordt gebruikt bij andere clubs in clubkantine)
  • Clubgids
  • Teamagenda items in agenda getoond
  • Ben je een LISA-gebruiker (bestuur, ledenadministratie, lijnverantwoordelijken e.d.) dan zit er zelfs in de app een zoekfunctie naar contactgegevens van andere leden

Voor de actuele gegevens in de app is het van belang, dat;
  • de coaches, begeleiders en/of managers zorg zullen moeten dragen, dat de taken van de spelers voor de wedstrijden op tijd bekend zijn en bijgewerkt (in LISATeam via de website of via de app).
  • de spelers of ouders van spelers de presenties voor de wedstrijden en trainingen op tijd doorgeven (in LISATeam via de website of via de app), zodat de trainers, coaches, begeleiders en/of managers van jullie team weten dat jullie aanwezig zijn.

Download dus snel de G.H.C. Rapid app via één van de onderstaande buttons voor de juiste smartphone. Log vervolgens in de app in via tabblad ‘ik’ en button ‘Account’ met je lidnummer en wachtwoord.








Webmaster G.H.C. Rapid


Ps.:
Indien je het wachtwoord bent vergeten van Rapid kun je met je lidnummer en het emailadres waarop deze email is ontvangen via 'klik voor nieuw wachtwoord' weer resetten

Melding oplossing bug Rapid App (01-09-2014) :

Beste leden en ouders van leden,


Er zijn gisteren en vandaag enkele meldingen gedaan van problemen met de Rapid-app. Bij enkele leden blijken geen (juiste) gegevens zichtbaar te zijn, andere leden geeft de Rapid-app geen problemen.


Ik heb hier navraag naar gedaan en probleem blijkt inmiddels bij LISA bekend te zijn. Dit is veroorzaakt door de seizoensovergang, LISA kan alle leden massaal uitloggen maar vond dit geen gebruikersvriendelijke oplossing. 


In een volgende versie van de app hopen zij dit opgelost te hebben. Tot deze update adviseren zij om uit- en weer in te loggen en hiermee worden de gegevens opnieuw ingeladen en moet de juiste informatie zichtbaar zijn.


Mocht het uit- en inloggen het probleem niet opgelost hebben, verwijder de app en installeer deze vervolgens opnieuw op de smartphone. 


Namens LISA excuses voor het ongemak.