rapid-home-1.jpg
Ter herinnering; Afmeldingen / Wijzigingen vóór 22 april doorgeven
Le 18 April 2024

Ter herinnering; Afmeldingen / Wijzigingen vóór 22 april doorgeven

Nieuws afbeelding

Beste (ouders van) leden,

Hoewel het bestuur hoopt dat alle leden ook volgend seizoen blijven hockeyen vóór en bij Rapid, attenderen wij jullie op het volgende;

Leden welke hun lidmaatschap voor volgend seizoen willen beëindigen dienen dit tijdig, vóór 22 april a.s. te regelen. Graag ontvangen we daarbij ook de reden van de opzegging.

Hoe opzeggen lidmaatschap?

We vinden het natuurlijk spijtig als je wilt opzeggen, maar mocht je er toch een goede reden voor hebben, dan volgt hier de enige en juiste wijze om dat te doen.

•   Opzeggen kan uitsluitend en alléén door een mail te sturen, graag mét de reden via [email protected] en vóór 22 april van het lopende seizoen.  

•   De opzegging is pas definitief NA de bevestiging van de secretaris.

•   Bewaar de bevestigingsmail om later misverstanden te voorkomen. Dit is ook het bewijs dat je op de juiste manier hebt opgezegd.

 

Wat gebeurt er als je na 22 april opzegt?

Indien de opzegging niet vóór 22 april plaats vindt, dan is de volgende contributie verschuldigd:

•   opzeggen ná 22 april maar vóór 1 september: 100% van de KNHB-afdracht en 50% van de gehele contributie van het nieuwe seizoen.

•   opzeggen op of ná 1 september: 100% van de KNHB-afdracht en 100% van de gehele contributie voor het nieuwe seizoen. 

 

Voorlopige opzegging (Uitstel aanvragen)

•   Voor leden O18 / Jong senioren die in afwachting zijn van bijv. examenuitslag en/of loting voor een nieuwe opleiding kunnen, vóór 22 april uitstel aanvragen. Een andere reden kan zijn dat je twijfelt, voor degene raden we ook aan uitstel aan te vragen. Geef s.v.p. bij het aanvragen van uitstel aan waarom je graag uitstel wil aanvragen.

•   Het uitstel aanvragen voor leden O18 / Jong senioren betekent dat je tot 14 juni kosteloos uitstel krijgt. Het lid komt dan op een lijst, het Hockeyhuis kan indien nodig contact opnemen wanneer het bij de teamindeling belangrijk is om te weten of je volgend seizoen wel of niet als lid blijft bij Rapid.

•   Deze O18 / Jong senioren leden dienen hiertoe per mail een verzoek in te dienen vóór 22 april via [email protected]

•   Het verzoek is pas akkoord NA de bevestiging van de secretaris.

•   Bewaar de bevestigingsmail om later misverstanden te voorkomen. Dit is ook het bewijs dat je op de juiste manier hebt opgezegd.

•   Is vervolgens vóór 14 juni al meer bekend en je hebt uitstel aangevraagd, dan ontvangt de secretaris graag een bericht of de opzegging definitief is of dat je alsnog lid blijft.

•   LET OP! Is er opgezegd vóór 22 april en géén uitstel aangevraagd tot 14 juni en meld je je desondanks weer aan voor of in het nieuwe seizoen, dan zien we dit als een nieuw lidmaatschap en is opnieuw € 50,- inschrijfgeld verschuldigd. Is een team reeds samengesteld en maximum aantal spelers bereikt, dan kun je helaas niet meer in het team worden opgenomen en kom je op de wachtlijst.


Waarom vóór 22 april al opzeggen?

•   De club stelt in de periode mei/juni de teams voor het volgende seizoen al vast.

•   De club is verplicht het aantal junioren en jongste jeugd teams begin juni en de senioren eind juni door te geven aan de KNHB. 

•   De club wil graag tijdig weten hoeveel (betaalde) coaches en trainers voor de jeugd- en seniorenteams nodig zijn voor het volgende seizoen.

•   De club maakt eind juni de voorlopige begroting en bepaalt dan de budgetten voor het nieuwe seizoen.

 

Vragen omtrent opzeggen

Voor vragen omtrent het beëindigen van je lidmaatschap bij G.H.C. Rapid, kun je altijd terecht bij de secretaris via [email protected] 

 

Hou er rekening mee dat we allemaal vrijwilligers zijn, en dat een antwoord soms even op zich kan laten wachten. We doen ons best het allemaal zo snel en goed mogelijk voor jullie te regelen.

 

Met sportieve groet,

Namens het Bestuur en Hockeyhuis

 

Jeroen Romijn

G.H.C. Rapid

Secretaris