rapid-home-1.jpg
Keepersmaterialen inleveren
Ke 24 Mei 2016

Keepersmaterialen inleveren

Nieuws afbeelding

Het einde van het officiele seizoen 2015-2016 nadert het einde. Vanaf komend weekend staat alles in het teken van afrondende toernooien en nieuwe teamsamenstellingen seizoen 2016-2017.


Daarom wil ik alle keepers en hun managers vragen om op zaterdag 4, 11, 18 of zondag 19 juni aanstaande tussen 13.00-15.00 uur bij Rapid hun keepersspullen te laten inventariseren en/of in te leveren.


Op basis van deze inventarisatie worden de materialen voor het nieuwe seizoen besteld, dus dit is de kans om door te geven dat er iets moet worden aangepast: voor senioren, junioren en jongste jeugd.


Indien nodig kunnen de spullen daarna nog worden gebruikt voor trainingen/toernooien. In Juli worden de tassen dan in orde gemaakt voor het nieuwe seizoen en zal ik de keepers en/of managers van de nieuwe teams informeren over de locker en code.


Met vriendelijke groet,

Janneke Carbaat